logo melissa milis

Friday. It's Movie Time {New Girl}



Ohkéé oke, het is geen vrijdag, iedereen weet dat maar wat is er mis met even denken dat het vrijdag is ook al is het dinsdag en hadden we liever dat het al bijna weekend is? Niks toch...

En eigenlijk komt het gewoon lekker handig uit want ik heb ontzettend zin om te schrijven over een nieuwe serie op tv namelijk NEW GIRL. Sinds enkele maanden staat woensdag (ja morgen dus ;-)) in mijn agenda aangestipt als NEW GIRL - dag. Mijn grootste stijlicoon allertijde - Zooey Deschanel - speelt namelijk de hoofdrol in deze reeks. Ze mocht nog in de slechtste film spelen, ik zou hem nog kijken (of misschien is dat niet helemaal waar want ik heb een hekel aan slechte films kijken en vind dat tijdverdrijf en mijn tijd is ozo kostbaar want ik weet nooit wat eerst doen enzo) maar anyway, NEW GIRL lijkt mij (behalve dan dat Zooey erin meedoet) ook gewoon een supertoffe reeks te zijn. De eerste aflevering is al enkele dagen online te vinden maar ik heb me keurig kunnen bedwingen om hem nog niet te kijken en dus is het morgen D-day!

Is het niet onnozel om te schrijven over een reeks die nog niet echt bestaat en toch al aan te prijzen? Ja misschien wel, maar ik ben opgetogen en kan niet wachten ;-) en dus moet ik dat met jullie delen.

Anyway voor al diegene die de reeks gaan volgen,
laat me weten wat jullie er van vinden!

Liefs,
Melissa


ps. en omdat Zooey mijn stijlicoon allertijde is en ik bovendien vandaag een sollicitatie deed (ik blijf fotografe hoor, geen paniek ;-)), vond ik het "cadeautje-aan-mezelf-tijd" en kocht ik een krullenset, kan ik mijn stijlicoon ook nog even haarsgewijs achterna voor de tv-premiere morgen! ;-)

at 3:18 PMComments (7)

7 comments :

Mararangi said...

misschien moet je hier eens gaan kijken, leuke manier om krullen in je haar te maken. (
Eerst het eerste filmpje,daarna het tweede.)
http://www.youtube.com/watch?v=I13J7ArHTkM&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=3FV-YO46E8Y

Dorien said...

i <3 Zooey !
Niet alleen als actrice (500 days of summer is nog steeds mijn lievelingsfilm), maar ook als zangeres :)

Anonymous said...

Hey, ben ook 'n mega Zooey-fan, maar ik vond de serie jammer genoeg niet zo geweldig. De humor was soms n beetje te obvious, vond ik, maar het kan nog altijd beteren natuurlijk, én ik ga alleszins toch blijven kijken! ;) Laat maar weten wat jij ervan vond!
Evelien

Jolien said...

Je haren zien er leuk uit zo ^_^

Unknown said...

Je lijkt ook wel echt op haar! En da's een groot compliment :)

Flowers and Feathers said...

de eerste aflevering was echt geweldig, kan niet wachten tot volgende week! En Zooey heeft echt een zalige stijl. Welke krullers gebruik jij? Als ik krullers gebruik, dan heeft dat nauwelijks effect of heeft het te veel effect, terwijl ik gewoon losse krullen wil :(

Dominica said...

goed gelukt hé ? die krullen.
Zo hou ik van van Anna Friel die schittert in Pushing Daisies. Ook zo'n leuke stijl. In het voorjaar van 2012 brengt BBC2 de serie Pan Am uit ; Mad Men meets Mile High club. Can't wait to see it ! (en ik zoek jouw serie zeker eens op)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires