logo melissa milis

Feature | Arnhem's meisje || Flow || Witwedding

Jeej, alweer enkele leuke blogberichten over Melissa Milis fotografie op het wereldwijde web! Lees ze hier:


Wat is mijn favoriete trouwfoto van 2011 en waarom?



Waarom je voor een fotograaf moet kiezen en niet voor je nonkel met het fototoestel


En als je liever papier verkiest dan digitaal beeld, vergeet dan zeker niet de nieuwe flow te kopen (eind januari/begin februari) want ook daarin kan je mijn werk terugvinden. Of misschien heb je de laatste witwedding wel gekocht? Daarin stond een leuk interview met foto's van het huwelijk van Daan en Eva! Foto's van de artikels volgen binnenkort!

Veel liefs,
Melissa
at 7:10 PMComments (1)

1 comments :

Tita said...

Die foto is echt prachtig: zij heeft zulke mooie ogen en een prachtige glimlach! Ik hoop dat ze hier komt lezen wat de mensen van haar foto vinden, want haar onzekerheid is nergens voor nodig. Hoor mij bezig: zelf ben ik het meisje dat weigert op foto's te staan.

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires