logo melissa milis

Preview familieshoot van vandaag



2 jaar geleden kreeg ik een aanvraag voor een communie en familieshoot van mama Heidi. Door een verhuizing werd de communie een jaar uitgesteld en dus ook de shoot. Vandaag was het eindelijk zover! De dagen zijn nog koud, maar een geweldige familie zoals de deze maakt het toch een warme dag voor mij. Dankjewel Heidi om mij zo openlijk te ontvangen in jullie mooie gezin!

Veel liefs,
Melissa

PS. en bij deze is ook EINDELIJK mijn nieuwe blog online gezet. Eindelijk, eindelijk eindelijk terug bloggen. Hebben jullie mij gemist? (kom, knik nu maar van JA ;-))
at 8:06 PMComments (5)

5 comments :

JolienLaenen said...

Mooie foto's! Smaakt naar meer...

Eindelijk nog een een blogberichtje!

melissamilis said...

Echt waar hé Jolien? Ik heb het bloggen echt wel gemist hoor! Maar ik moest en zou een nieuwe lay-out maken voor ik terug kon bloggen dus bij deze :-)

Heel blij dat ik weer aan de slag kan in een nieuw online interieur :-)

Stannel said...

Hey ik volg je al op fb, maar nu ben ik ook eens een kijkje komen nemen op je blog. Ik wou je volgen, maar vind de volgknop niet...

Lindsy van www.stannel.blogspot.be

Marie said...

oh, Uw foto's !! veel te schoon ;-) en zo natuurlijk ! ♥ oh ! vraagje , heb jij dan fotografie gestudeerd ( ja ik ben 13 en ik zou graag fotografe worden ;-) )
xxx
Marie Lu
www.marie-lu-devos.blogspot.com

melissamilis said...

Hoi Stan nel,

Ik heb een RSS knop onder mijn profielfoto of je kant mijn blog ook volgen door de link in je volg-pagina te kopiëren...


Marie-lu

Ik heb grafisch ontwerpen gestuurd aan de PHL in Hasselt :-) Veel succes!

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires