logo melissa milis

Florida {Day 8-9: Orlando - Sarassota }

Ohja we zijn terug in Florida mood dus waarom niet nog een postje doen vandaag :-) Wie weet haal ik mijn deadline nog ;-) Ik doe mijn best...

Vandaag vertel ik jullie een beetje over onze rit van Orlando naar Sarassota. Onderweg hebben we twee stops gemaakt, eentje in Tarpon Springs en ook nog in Ybor City (Tampa). Tarpon Springs is een griekse gemeenschap in Florida die leeft van de sponsindustrie en het toerisme. Ik denk ook dat er hier meer amerikanen een bezoekje brengen dan europeanen want idd, eenmaal aangekomen gaf het wel een beetje dat Griekse gevoel. Jammer genoeg waren we niet heel die afstand naar Florida gegaan om Griekenland tegen te komen. Dat viel dus een beetje tegen. Al hebben we in de Griekse bakker wel lekker gegeten en heb ik een typische roze flamingo gescoord! Die gebruikte ik ondertussen al in één van mijn shoots!

Op naar Ybor city dan maar, want het was weer een lange dag in de auto zitten. Het was een beetje zoeken want het centrum was afgesloten om één of andere reden. Na heel wat zoeken hadden we eindelijk parkeerplaats en bleek na wat wandelen dat het Fiesta Day was, een gratis familie-georienteerd straatfestivel die de latijnse immigranten viert. Iedereen was op straat, er werd gedanst, gezongen en veel gedronken en gegeten. Heel erg fijn om mee te maken maar eerlijk is eerlijk. We waren die dag zo moe dat we nog maar amper konden genieten van de ambiance.

Na een heerlijk soepje en wat op en af gewandel, zijn we dan ook verder gereden naar Sarassota waar we de winkelboulevard nog bij avond hebben afgewandeld en waar we een super mexicaans restaurantje vonden. Alweer mexicaans. Jawel. HEEEEERLIJK. En een kleine verslaving sinds :-)

Op naar dag 10!














Eind februari vertrokken Jan en ik op twee-weken durende reis naar Florida. Een foto-verslag volgde op de blog. Meer hierover kan je hier vinden: dag 1 | dag 2 | dag 3 | dag 4 | dag 5 | dag 6-8


Veel liefs,
Melissa
at 10:09 PMComments (0)

0 comments :

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires